Otse lehe sisu juurde

Väärtuspakkumise disain

Kuidas luua tooteid ja teenuseid, mida kliendid tahavad

Kirjastus
Äripäev
Autor
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith
Tõlkinud
Aet Süvari
Illustreerinud
Janek Saareoja
Toimetanud
Mari-Epp Tirkkonen
"Kui aastakümneid on loodud tooteid ja teenuseid organisatsiooni ressurssidest lähtuvalt, keerab kasutajakeskne mõtlemine selle iganenud mõttemustri otsustavalt ümber, võttes arvesse üksnes seda, mida kliendid vajavad. Kuidas seda teha, selgitab mitme autori koostöös sündinud rahvusvaheline menuk „Väärtuspakkumise disain“. Kui mitte lakkamatult, siis aeg-ajalt on enamik juhte: * hämmingus, kui tihti toodame asju, mida keegi ei taha. * kahtlevad, kas ikka kõik meeskonnas saavad ühtmoodi aru, mida väärtuspakkumine endast kujutab. * murelikud, et puuduvad meetodid, mille abil uue väärtuspakkumise ja ärimudeli arengut jälgida. * mures, et keskendume liialt toodetele ja üksikutele tooteomadustele, selmet kuidas klientidele väärtust luua. * hämmeldunud, kui napp üksmeel valitseb väärtuspakkumiste osas tootearenduse, müügi- ja turundusosakonna vahel. * murelikud, sest tootearenduses ei kasutata piisavalt kliendikeskseid lähenemisi. * imestunud, kui palju ressursse sai tuulde loobitud, kuna äriplaani „pärlid“ jäid eelnevalt testimata. Tegemist on põhjaliku manuaaliga, mis aitab juhiste ja jooniste abil läbida kogu teekonna alates kliendi tundma õppimisest kuni toote või teenuse testimise ja käivitamiseni välja. Raamatu keskseks tööriistaks on väärtuspakkumise tahvel, mis muudab kogu äriprotsessi selgelt analüüsitavaks. Kuigi raamat on valminud mitme oma ala tipu koostöös, võib selle põhiautoriks pidada Dr Alex Osterwalderit. Tegemist on strateegilise nõustamise ja innovatsiooni tõelise korüfeega, kelle geniaalsele mõistusele on maailma tuntumate ülikoolide ning korporatsioonide uksed alati valla. Just tema lõi ärimudeli tahvli – strateegilise nõustamise vahendi, millega ärimudeleid disainida, testida ja hallata. Tänaseks on leidnud see tänuväärt tööriist kiitvaid kasutajaid sellistes korporatsioonides nagu Coca Cola, GE, P&G, Mastercard, Ericsson, LEGO ja 3M. „Väärtuspakkumise disain“ õpetab erinevate protsesside abil looma tooteid ja teenuseid, mis reaalselt müüvad."
    Tarne 1-3 tööpäeva

      Hind:42,95 €

      Jaga

      Spetsifikatsioonid

      Tootekood
      4145706
      Kirjastus
      Ilmumisaasta
      2019
      Mõõdud
      241x190
      Leheküljed
      324
      Ribakood
      9789949624706
      Keel
      Tõlkinud
      Illustreerinud

      Kategooria Top 10

      Sama hinnaga

      Sama keel