Otse lehe sisu juurde

See on turundus

Et olla nähtav, pead õppima nägema

Kirjastus
Äripäev
Autor
Seth Godin
Tõlkinud
Kaja Riikoja
Illustreerinud
Pille-Riin Port
Toimetanud
Mari-Epp Tirkkonen
New York Timesi ja Wall Street Journali bestseller. Seth Godin on turundusmaailma üks helgemaid päid, kelle kuldne käepuudutus on tõstnud tuhast neid, keda teised olid juba ammu maha kandnud. Tema arusaam turundusest, müügist ning reklaamist viib mängu hoopis teisele tasemele, kus panused on kõrged, kuid nii ka tulemused. Seth Godin on mees, kelle tabavatest sloganitest on saanud ärimaailma käibefraasid. Godin ütleb, et turundusest ei saa üle ega ümber – see on nagu tolm, mis trügib ülbelt kõikjale. Kui küsid ülemuselt paremat palka, turundad. Kui teed sotsiaalmeedias uue geniaalse postituse, turundad. Kui propageerid võsukesele krõpsu asemel porgandit, turundad. Kuid tõsiasi, et me hommikust õhtuni agaralt turundame, ei tee meist veel meistrid, väidab Godin. Ta ütleb, et turundamisest on saanud sama märkamatu ja automaatne harjumus kui hommikune hambapesu. See saab aga tähendada vaid üht – kätte on jõudnud aeg, mil turundamine pikale vajunud talveunest taas üles raputada. Godin ütleb, et suurepärane turundaja ehitab oma taktika üles empaatiale, suhtele ning emotsioonidele, mitte aga armutult tähelepanu küttivale reklaamile. Hea turundaja ei suru klienti oma ettevõtte probleeme lahendama, vaid mõtleb sellele, kuidas ettevõte saaks sandis seisus kliendile appi tõtata. „See on turundus“ keskendubki viisidele, kuidas kujundada organisatsiooni väärtust ümber nõnda, et see köidaks eelkõige „õigete“ klientide tähelepanu. Raamat koondab turundusmeistri tarkuse ühtseks, kompaktseks, lihtsasti seeditavaks süsteemiks, millel puudub parim enne sildike. Godin selgitab, kuidas turundada nii, et tulemusest tunneks uhkust nii konservatiivne korporatsioon kui ka oma eksistentsi nimel siplev idufirma. Autori nutikad tähelepanekud ning meeleolukad näited aitavad muu hulgas mõista: • miks vanad lähenemisviisid ja taktikad enam ei toimi • kuidas läbi positsioneerimise väärtuslikud kliendid üles noppida • kuidas oma sihtgrupi usaldus välja teenida
    Tarne 7 tööpäeva
    Viimased eksemplarid

      Hind:41,95 €

      Jaga

      Spetsifikatsioonid

      Tootekood
      07524942
      Kirjastus
      Ilmumisaasta
      2019
      Mõõdud
      145x213
      Leheküljed
      192
      Ribakood
      9789949624942
      Keel
      Tõlkinud
      Illustreerinud

      Kategooria Top 10

      Samalt autorilt

      Sama hinnaga

      Sama keel