Otse lehe sisu juurde

Turunduse lõpp

Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks

Kirjastus
AS Äripäev
Autor
Carlos Gil
Tõlkinud
Kaja Riikoja
Toimetanud
Anneli Sihvart
Business Book Awards 2020 – rahvusvahelise äriraamatu kategooria nominent. Legendaarne turundusguru Carlos Gil on veendunud, et turundus on surnud. Seda vähemalt kujul, mida siiani teadsime. Kuigi tegu pole enam ülearu värske uudisega, on see ometigi paljudest turundajatest vaikselt mööda libisenud. Enamus kasutab ju sotsiaalmeediat jätkuvalt selleks, et teha samu vanu vigu – pigem rääkida kui kuulata, reklaamida kui õpetada, koguda jälgijaid selmet kogemusi ja kogukondi luua. Läbi on ajad, mil kampaania edukust määras kopsakas eelarve, mida teles ja paberlehes laiaks lüüa. Nüüd oled võitjate poolel siis, kui sotsiaalmeedias vadistavad sinu tootest sinu sihtgrupi sõbrad – tänane tarbija tahab suhelda, protsessis osaleda, mitte aga kuulekalt müügijutule alluda. Sinu tootest peab saama tema sõber, kellega suhelda. Päris nägu, kes seob brändi inimesega ja veenab teda konkurendi kraami asemel just sinu oma kassast läbi piiksutama. LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot, BMC Software – need on kõigest mõned gigandid, kelle sotsiaalmeedia strateegiaid on Gil rohkem kui kümne aasta jooksul edukalt vedanud. Mustkunstniku kombel tõmbab ta kõnekaid näiteid kui küülikuid oma kübarast, et demonstreerida sotsiaalmeedia tegelikku võimsust ning viise, kuidas sellest kõigest oivalist kasu lõigata.
    Tarne 1-3 tööpäeva

      Hind:41,50 €

      Jaga

      Spetsifikatsioonid

      Tootekood
      41454631
      Kirjastus
      Ilmumisaasta
      2020
      Mõõdud
      210x148
      Leheküljed
      232
      Ribakood
      9789949694631
      Keel
      Tõlkinud
      Toimetanud
      Kujundaja

      Kategooria Top 10

      Samalt autorilt

      Sama hinnaga

      Sama keel