Otse lehe sisu juurde

Sotsiaalne müük

Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid

Kirjastus
AS Äripäev
Autor
Tim Hughes, Matt Reynolds
Tõlkinud
Aet Süvari
Toimetanud
Mari-Epp Tirkkonen
Kuidas väiksema vaevaga rohkem müüa? Kuidas toimib võrgustunud majandus ja milliseid muutusi peavad ettevõtted ellu viima, et ka tulevikus vee peal püsida? „Sotsiaalne müük“ raputab lahti analoogmaailmast, mida iseloomustab sotsiaalmeedias müügi nimel huupi rapsimine. Mida aeg edasi, seda keerulisem on traditsioonilise müügiga korralikku tulemust tuua. Kuigi müügimees serveerib end konsultandina, on tema ainsaks eesmärgiks müüja lahendust, mis ei pruugi kliendile sugugi sobida. Et tüütutest kõnedest ja kirjadest pääseda, proovib klient „konsultandi“ ostuprotsessist välja suruda. Areng, mis pole müügiinimesele kaugeltki meelepärane. „Sotsiaalne müük“ peegeldab olulist muutust ostukäitumises ning pakub välja lahendusi: • Kuidas kliendi ostuotsuseid taas mõjutada? • Kuidas sihipäraselt kasutada võrgustikke, et sotsiaalset usaldust kasvatada ja tugevat kogukonda luua? • Kuidas oma valdkonnas tõeliseks autoriteediks saada ja maailmamuutjatega ühendusse astuda? • Kuidas sotsiaalse müügi strateegiat organisatsiooniüleseks laiendada, küpsus- ja investeerimismudeleid välja töötada, riske maandada, tulemuslikult juhtida ja tehnoloogiaplatvorme kasutada? Raamat võtab soravalt kokku ideestiku, mida peab teadma iga juht, kes soovib müügi- ja turundusüksuste tööd digiajastul kaasajastada ning ihkab sotsiaalse müügi jõudu oma ettevõttes maksimaalselt ära kasutada.
    Tarne 1-3 tööpäeva

      Hind:42,95 €

      Jaga

      Spetsifikatsioonid

      Tootekood
      41454877
      Kirjastus
      Ilmumisaasta
      2021
      Mõõdud
      210x148
      Leheküljed
      240
      Ribakood
      9789949694877
      Keel
      Tõlkinud
      Kujundaja

      Kategooria Top 10

      Samalt autorilt

      Sama hinnaga

      Sama keel