Kui inimesed väljendavad end käsi liigutades, mida nad sellega öelda tahavad? Žestid võivad paljastada mõtteid, millest me isegi teadlikud pole ja ka teistpidi – žestid võivad muuta meie mõtlemist.
Chicago ülikooli psühholoogiaprofessor, 50 aastat žestikuleerimist uurinud Susan Goldin-Meadow räägib selles raamatus, kui olulised on žestid inimese mõtlemises, õppimises ja suhtlemises.
Raamatu esimeses osas uurib ta, miks me üldse žestikuleerime: mis sunnib inimesi rääkimise ajal käsi liigutama ja kas need käeliigutused meid kuidagi ka aitavad? Teine osa võtab vaatluse alla kurdid lapsed, kes ei õpi keelt vanematelt. Nemadki kasutavad suhtlemiseks käsi, aga nende žestid on teistsugused kui kuuljatel. Kolmas osa selgitab, kuidas kätega suhtlemise tundmine aitab inimestest paremini aru saada ning soodustab õppimist ja õpetamist.
Sellest raamatust on kasu igal suhtlejal, kuid eriti palju lapsevanematel, arstidel ja õpetajatel.