Перейти к содержимому

360° mudel tööandja brändingus

Publisher
Äripäev
Author
Olesija Saue, Evelin Org
Editor
Triin Ploom-Niitra
Tööandja bränding peaks olema iga tänapäevase ettevõtte strateegia osa, et kujundada ettevõtte mainet potentsiaalsete töötajate seas ja eristuda valdkonna teistest ettevõtetest. See annab tugeva konkurentsieelise, kui ettevõtte olemasolevad töötajad on kõrgelt motiveeritud ja hindavad oma tööandjat ning see talentidele väljastpoolt samuti nähtavale tuuakse. On teada tõde, et bränd ei ole enam see, mida ettevõte ise enda kohta ametlikes kanalites välja ütleb, vaid bränd on see, mida ütlevad ettevõtte kohta selle töötajad ja ka kliendid. Mida teadlikumalt tööandja brändingule läheneda, seda suurem on sellest saadav kasutegur. Niisiis – sul on äge tiim, töökultuur ja -keskkond, aga see on visa välja paistma? Pole lugu! Siit raamatust leiad kõik vajaliku, et tööandja brändinguga algust teha või ettevõtte olemasolev strateegia värske pilguga üle vaadata. Persoonibrändingu eksperdid ja raamatu „Bränd nimega Sina“ autorid Olesija Saue ja Evelin Org tutvustavad 360 kraadi mudelit, mis ühendab korporatiivbrändingu, tööandja brändingu ja töötajate persoonibrändingu. Nende kooskõla aitab luua tugeva ja eristuva brändi, mis tagab ettevõtte stabiilse kasvu ja edu. Nii saad luua kestvat väärtust ja olla oma konkurentidest alati sammu võrra ees. Mõistagi on sel ka omad väljakutsed, nagu töötajate kaasamine ja motiveerimine, tegevuste kooskõlastamine ettevõtte üldiste eesmärkide, turundusstrateegia ja brändi väärtustega, sõnumite autentsus ja vastavus tegelikule pildile. Ka neist räägitakse raamatus lähemalt, et hajutada ära veel viimased kõhklused ja hirmud enne tegudele asumist. Autorid on võtnud lähema vaatluse alla mitme tuntud Eesti ja ka välismaise ettevõtte või avaliku asutuse kontseptsioonid, et teemat case study’de toel avada. Lugejal on võimalik täpselt ära näha, mille on ettevõte eesmärgiks võtnud, mis samme selle saavutamiseks astunud, kuidas tulemusi mõõtnud ja missugused õppetunnid omandanud. Inspiratsiooninäiteid on seinast seina: Microsoft, Google, Starbucks, Haridus- ja Noorteamet, Bolt, LHV, SEB, Nordea, Südameapteek, Politsei- ja Piirivalveamet, Testlio, Fujitsu Estonia, Telia Eesti jne. Raamatus pakutud lisade abil saad teha auditi enda tööandja sisemisele ja välisele brändile, luua tegevusplaani ja palju muudki, et ka enda bränd paremini nähtavale tuua. *** „360° mudel tööandja brändingus“ on kauaoodatud ja fantastiline täiendus Eesti tööandjabrändingu valdkonda. Tegemist on suurepärase tööriistakastiga kõigile, keda tööandja brändingu teemad kas suuremal või väiksemal puudutavad. Helo Tamme / Eesti HR Selts, kaasasutaja ja president Tööandja bränd ei ole midagi eraldiseisvat, mis on üksnes personali- või turundusosakonna ülesanne – selle arendamine nõuab juhtkonna strateegilist toetust nii eeskuju andmise (näiteks enda persoonibrändi arendamise) kui ka eelarvelise panustamise kaudu. Kui tippjuhtkond panustab ja väärtustab tööandja brändi strateegilise suunana, on lihtsam kaasata ka keskastmejuhte ja töötajaid. Liina Hindremäe / SEB Eesti, tööandja brändingu projektijuht Lisaks personalijuhtidele ja turundajatele saavad raamatust kasu ka ettevõtete juhid, kuna see toetab töötajakeskse mõtteviisi kujundamist. Töötajad on iga organisatsiooni suurim väärtus ning see teadmine võiks juurduda meie ettevõtete DNA-sse veelgi enam. Liis Veersalu / Sportland International Group, turundus- ja kommunikatsioonijuht Nii nagu minu jaoks on coaching elu- ja mõtteviis, mille järgi juhin inimesi ja elan ka tavapärast elu, nii on Olesija ja Evelin persoonibrändingu jaoks välja töötanud uudse 360 kraadi mudeli, mis läheb persoonibrändi strateegilisest loomisest veelgi kaugemale ning teeb sellest komplektse mõtteviisi, mis rõhutab järjepidevuse, koostöö ja avatuse vajalikkust kõikides brändinguga seotud tegevustes. Marika Raiski / Elisa, suhtekorralduse valdkonna juht ja juhtimis-coach See raamat on hindamatu allikas nii personalijuhtidele, turundusekspertidele kui ka juhtidele, kes soovivad arendada oma rolli eeskujuna ja olla nähtavad mitte ainult oma organisatsioonis, vaid ka kogukonnas laiemalt. Ester Eomois / Estonian Business School, juhtimisvaldkonna õppejõud Tegemist on väärtusliku raamatuga, mis on kindlasti abiks kõigile neile, kes soovivad tööandja brändi kujundamisele süsteemselt läheneda. Raamatust saab ülevaate tööandja brändingu eri tahkudest, mis kõik aitavad kaasa organisatsiooni atraktiivsuse kasvatamisele. Lisaks strateegilisele vaatele leiab siit ka praktilisi nõuandeid ning mitmete ettevõtete näiteid, mis muudavad selle sisu veelgi väärtuslikumaks. Irene Metsis / personalijuht, koolitaja, konsultant Raamat annab ühelt poolt põhjaliku ülevaate tööandjabrändingu eri aspektidest ja trendidest, tuues inspiratiooninäiteid nii meilt kui mujalt. Samal ajal on see ka praktiline käsiraamat, mis annab soovitusi tööandjabrändingu planeerimise eri etappideks koos abistavate praktiliste töölehtedega. Eha Täht / Nordea Eesti, värbamispartner Raamatus pakutu aitab nii juhtidel kui personalijuhtidel mõista ja parandada töötajakogemust ning luua just nende organisatsioonile omast ja ligitõmbavat organisatsioonikultuuri. Ingrid Viinapuu / Telia Eesti, personaliüksuse direktor See raamat saab kindlasti olema üks minu põhilisi abilisi minu igapäevatöös. Cerlin Pesti / Bolt Techology OÜ, personali äripartner ***
    Доставка 1-3 рабочих дня

      Цена:44,95 €

      Делиться

      Спецификация

      SKU
      41450360
      Publisher
      Published At
      2024
      Pages
      400
      EAN
      9789916750360
      Created At (custom)
      02.12.2024

      Популярные товары

      Sama hinnaga

      Sama keel