Kas olete kunagi pärast ajakirjade telefoni teel müüjale või maiustusi müüvale lapsele ´jah´ ütlemist imestanud, miks te just nõustusite tellima ajakirja või ostma šokolaaditahvli, mida te tegelikult ei soovi?
Robert B. Cialdini raamat "Mõjustamise psühholoogia. Teooria ja praktika" selgitab praktilises ja arusaadavas keeles, kuidas meid nõustuma veendakse. See pakub suurepäraseid ideid neile, kes midagi müüvad, ja – mis veelgi olulisem – meile kõigile, kes me kaupleme ja ostame. Ühtlasi on see raamat suurepärane lugemismaterjal sotsiaalpsühholoogiat õppivatele tudengitele, tarbijakäitumise ja reklaami kursuste üliõpilastele ning ärijuhtimise tudengitele.
Maailmakuulsa sotsiaalpsühholoogi Robert B. Cialdini raamat "Mõjustamise psühholoogia. Teooria ja praktika" annab põhjaliku ülevaate sellest, mida on mõjustamise kohta avastatud psühholoogias ning kuidas seda rakendavad inimesed, kelle peamine ülesanne on meie nõusolekut esile kutsuda.