Otse lehe sisu juurde

Mõjustamise psühholoogia. Teooria ja praktika

Kirjastus
Pegasus
Autor
Robert B. Cialdini
Tõlkinud
Silja Truus
Toimetanud
Maris Saar
Kas olete kunagi pärast ajakirjade telefoni teel müüjale või maiustusi müüvale lapsele ´jah´ ütlemist imestanud, miks te just nõustusite tellima ajakirja või ostma šokolaaditahvli, mida te tegelikult ei soovi? Robert B. Cialdini raamat "Mõjustamise psühholoogia. Teooria ja praktika" selgitab praktilises ja arusaadavas keeles, kuidas meid nõustuma veendakse. See pakub suurepäraseid ideid neile, kes midagi müüvad, ja – mis veelgi olulisem – meile kõigile, kes me kaupleme ja ostame. Ühtlasi on see raamat suurepärane lugemismaterjal sotsiaalpsühholoogiat õppivatele tudengitele, tarbijakäitumise ja reklaami kursuste üliõpilastele ning ärijuhtimise tudengitele. Maailmakuulsa sotsiaalpsühholoogi Robert B. Cialdini raamat "Mõjustamise psühholoogia. Teooria ja praktika" annab põhjaliku ülevaate sellest, mida on mõjustamise kohta avastatud psühholoogias ning kuidas seda rakendavad inimesed, kelle peamine ülesanne on meie nõusolekut esile kutsuda.
    Tarne 1-3 tööpäeva

      Hind:27,95 €

      Jaga

      Spetsifikatsioonid

      Tootekood
      0729551
      Kirjastus
      Ilmumisaasta
      2005/2014/2022
      Mõõdud
      155x235
      Leheküljed
      320
      Ribakood
      9789916162460
      ISBN
      9949409551
      Tõlkinud
      Toimetanud

      Kategooria Top 10

      Samalt autorilt

      Sama hinnaga