Otse lehe sisu juurde

Hingega bränd

Kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brände

Kirjastus
Pegasus
Autor
Hamish Pringle, Marjorie Thompson
Tõlkinud
Katrin Hallik, Pia Kurro
Toimetanud
Heli Vahing, Rene Tendermann
Sotsiaalseosega turundust võib defineerida kui strateegilist positsioneerimis- ja turundusvahendit, mis seob firmat või brändi teatud ühiskondliku ehk sotsiaalhuvi või -probleemiga vastastikuse kasusaamise eesmärgil. Sotsiaalseosega turundus võib parandada ettevõtte mainet, tõsta bränditeadlikkust, kasvatada kliendilojaalsust, edendada müüki, toota pressikajastust ja veel palju muud.
Raamat selgitab sotsiaalseosega turunduse kontseptsiooni ja selle kohta brändifilosoofia kontekstis. Illustreeritud asjakohaste juhtumikirjeldustega, näitab "Hingega bränd" võimalust, kuidas turundajad saavad rakendada sotsiaalseosega turunduse jõudu toote, teenuse või korporatiivse brändi edendamisel.

    Jaga

    Spetsifikatsioonid

    Tootekood
    0724593
    Kirjastus
    Ilmumisaasta
    2003
    Mõõdud
    150x235
    Leheküljed
    320
    Ribakood
    9789985944592
    Lisamise aeg
    05.01.2018
    ISBN
    9985944593

    Kategooria Top 10

    Sama hinnaga