Otse lehe sisu juurde

Kuidas tootest rohkem kasu lõigata.Sissejuhatus teenusedisaini

Sissejuhatus teenusedisaini

Kirjastus
Eesti Disainikeskus
Autor
J Margus Klaar
Tõlkinud
Jane Tooman, Luisa Tõlkebüroo
Illustreerinud
Lewis McGuffie
Toimetanud
Kaarel Mikkin, Dan Mikkin, Mari Arnover
Teenusedisaini puudutavaid raamatuid on turul üsna vähe. Üks peamisi teoseid sel teemal on kirjastuse BIS Publishers välja antud „This is Service Design Thinking”. Paraku on need raamatud kas üsna akadeemilise laadiga või käsitlevad teenusedisaini kogu selle spetsiifilisuses ning sobivad seega pigem disaineritele endile, mitte laiemale lugejaskonnale. „Kuidas tootest rohkem kasu lõigata” sobib hästi kõigile ärihuvilistele, kes soovivad teemast kergesti mõistetavat ülevaadet saada. See on lühike, konkreetne ja ladusalt kirjutatud ning toob selgelt välja teenusedisaini reaalsed boonused. Teenusedisain ehk kliendi vaatenurgast lähtumine aitab ettevõtetel turunduse arvelt märkimisväärseid summasid kokku hoida ja samal ajal oma tootebrändi tugevdada.

    Jaga

    ...

    ...