Skip to content

Väärtuspakkumise disain

Kuidas luua tooteid ja teenuseid, mida kliendid tahavad

Publisher
Äripäev
Author
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith
Translator
Aet Süvari
Illustrator
Janek Saareoja
Editor
Mari-Epp Tirkkonen
"Kui aastakümneid on loodud tooteid ja teenuseid organisatsiooni ressurssidest lähtuvalt, keerab kasutajakeskne mõtlemine selle iganenud mõttemustri otsustavalt ümber, võttes arvesse üksnes seda, mida kliendid vajavad. Kuidas seda teha, selgitab mitme autori koostöös sündinud rahvusvaheline menuk „Väärtuspakkumise disain“. Kui mitte lakkamatult, siis aeg-ajalt on enamik juhte: * hämmingus, kui tihti toodame asju, mida keegi ei taha. * kahtlevad, kas ikka kõik meeskonnas saavad ühtmoodi aru, mida väärtuspakkumine endast kujutab. * murelikud, et puuduvad meetodid, mille abil uue väärtuspakkumise ja ärimudeli arengut jälgida. * mures, et keskendume liialt toodetele ja üksikutele tooteomadustele, selmet kuidas klientidele väärtust luua. * hämmeldunud, kui napp üksmeel valitseb väärtuspakkumiste osas tootearenduse, müügi- ja turundusosakonna vahel. * murelikud, sest tootearenduses ei kasutata piisavalt kliendikeskseid lähenemisi. * imestunud, kui palju ressursse sai tuulde loobitud, kuna äriplaani „pärlid“ jäid eelnevalt testimata. Tegemist on põhjaliku manuaaliga, mis aitab juhiste ja jooniste abil läbida kogu teekonna alates kliendi tundma õppimisest kuni toote või teenuse testimise ja käivitamiseni välja. Raamatu keskseks tööriistaks on väärtuspakkumise tahvel, mis muudab kogu äriprotsessi selgelt analüüsitavaks. Kuigi raamat on valminud mitme oma ala tipu koostöös, võib selle põhiautoriks pidada Dr Alex Osterwalderit. Tegemist on strateegilise nõustamise ja innovatsiooni tõelise korüfeega, kelle geniaalsele mõistusele on maailma tuntumate ülikoolide ning korporatsioonide uksed alati valla. Just tema lõi ärimudeli tahvli – strateegilise nõustamise vahendi, millega ärimudeleid disainida, testida ja hallata. Tänaseks on leidnud see tänuväärt tööriist kiitvaid kasutajaid sellistes korporatsioonides nagu Coca Cola, GE, P&G, Mastercard, Ericsson, LEGO ja 3M. „Väärtuspakkumise disain“ õpetab erinevate protsesside abil looma tooteid ja teenuseid, mis reaalselt müüvad."
    Delivery 1-3 working days

      Price:42,95 €

      Share

      Specification

      SKU
      4145706
      Publisher
      Published At
      2019
      Dimensions
      241x190
      Pages
      324
      EAN
      9789949624706
      Language
      Format
      Translator
      Illustrator

      Top Products

      Sama hinnaga

      Sama keel