Skip to content

Nähtamatu mõju. Käitumist määravad nähtamatud jõud

Publisher
Äripäev
Author
Jonah Berger
Translator
Raul Kilgas
Illustrator
Janek Saareoja
Editor
Signe Rummo, Piret Pihlak
"Jonah Berger uurib oma raamatus otsuste taga peituvaid märkamatuid mõjusid: mis suunab seda, mida me ostame, millise töö valime või mida sööme? Enamasti arvame, et valikud ja käitumine tulenevad meie enda maitsest ja arvamusest. Kanname sellist pintsakut, sest see meeldis meile. Valisime sellise töökoha, sest see tundus huvitav. On ilmselge, et valikud tulenevad meie enda mõtetest ja arvamustest, eks ole? – Vale! Ilma et sellest ise aru saaksime, mõjutab teiste inimeste käitumine meie tegemisi väga suuresti. Isegi võõrastel inimestel on meie hinnangutele ja arvamustele jahmatav mõju (näiteks meie suhtumine väljapakutud poliitilisse eelnõusse oleneb sellest, milline partei selle välja käis – isegi kui sisult on tegu täpselt sama asjaga). Sotsiaalne mõju ei suuna siiski meid käituma täpselt teiste järgi. Mõnikord me järgime või jäljendame teisi, teinekord aga väldime teatud valikuid just seepärast, et teised neid eelistavad. Me ei kuula enam seda ansamblit, sest see on muutunud nii populaarseks. Me ei osta minibussi, sest ei taha olla lapsi ringi kärutava pereema moodi. Jonah Berger mõtestab äri-, psühholoogia- ja sotsiaalvaldkonna teadustulemused lahti, keskendudes valikute taga peituvatele märkamatutele mõjudele. Mõistes, kuidas sotsiaalne mõju toimib, saame otsustada, millal sellele vastu seista ja millal seda ära kasutada. _____________________ „Alates esimesest leheküljest muudab see raamat seda, kuidas te endasse – ja teistesse – suhtute. See raamat on silmi avav ja väga kaasahaarav.“ – Amy Cuddy, raamatu „Kohalolu“ autor „Sügava mõistmisega eemaldab Jonah Berger võimsatelt mõjujõududelt nähtamatuks tegeva keebi ja lahendab inimkäitumise põnevad saladused.“ – Robert Cialdini, raamatute „Mõjustamise psühholoogia“ ja „Eelveenmine“ autor „Vaimustav raamat, mis lausa pakatab ideedest ja tööriistadest.“ – Charles Duhigg, ülimenuka raamatu „Harjumuse jõud“ autor _____________________ Jonah Berger on Pennsylvania ülikooli Whartoni kooli turunduse professor ning New York Timesi ja Wall Street Journali hiljutise menuki „Läbilöök: kuidas saavutada edu?“ autor. Berger on üle 15 aasta uurinud, millised on sotsiaalse mõju toimemehhanismid ning kuidas see teeb tooted ja ideed nakkavaks. Ta on avaldanud tipptasemel teadusajakirjades kümneid artikleid ning nõustanud mitut Fortune 500 hulka kuuluvat ettevõtet."

    Share

    Specification

    SKU
    0754133
    Publisher
    Published At
    2018
    Dimensions
    148x210
    Pages
    280.0000
    EAN
    9789949624133
    Language
    Format
    Created At (custom)
    09.02.2018
    Translator
    Illustrator

    Top Products

    Sama hinnaga

    Sama keel