Skip to content

Mõjustamise psühholoogia. Teooria ja praktika

Publisher
Pegasus
Author
Robert B. Cialdini
Translator
Silja Truus
Editor
Maris Saar
Kas olete kunagi pärast ajakirjade telefoni teel müüjale või maiustusi müüvale lapsele ´jah´ ütlemist imestanud, miks te just nõustusite tellima ajakirja või ostma šokolaaditahvli, mida te tegelikult ei soovi? Robert B. Cialdini raamat "Mõjustamise psühholoogia. Teooria ja praktika" selgitab praktilises ja arusaadavas keeles, kuidas meid nõustuma veendakse. See pakub suurepäraseid ideid neile, kes midagi müüvad, ja – mis veelgi olulisem – meile kõigile, kes me kaupleme ja ostame. Ühtlasi on see raamat suurepärane lugemismaterjal sotsiaalpsühholoogiat õppivatele tudengitele, tarbijakäitumise ja reklaami kursuste üliõpilastele ning ärijuhtimise tudengitele. Maailmakuulsa sotsiaalpsühholoogi Robert B. Cialdini raamat "Mõjustamise psühholoogia. Teooria ja praktika" annab põhjaliku ülevaate sellest, mida on mõjustamise kohta avastatud psühholoogias ning kuidas seda rakendavad inimesed, kelle peamine ülesanne on meie nõusolekut esile kutsuda.
    Delivery 1-3 working days

      Price:27,95 €

      Share

      Specification

      SKU
      0729551
      Publisher
      Published At
      2005/2014/2022
      Dimensions
      155x235
      Pages
      320
      EAN
      9789916162460
      Format
      ISBN
      9949409551
      Translator

      Top Products

      Samalt autorilt

      Sama hinnaga