Alustavale ettevõtjale suunatud raamat innustab mõtlema laiemalt ja samal ajal säilitama selget pilku, nägemaks ette takistusi, mis võivad algusaastail ees oodata. Näiteks peab tulevane ettevõtja mõtlema, kas temas on piisavalt ettevõtjale vajalikke omadusi, et hakkama saada? Kas tema äriidee ikka peab vett – kuidas teha esmased turu-uuringud? Kas on olemas piisavalt omapoolseks investeeringuks vajalikku raha ja kas ta riskib laenu võtmiseks kodu panti panna? Kas alustada FIEna, luua osaühing või aktsiaselts?
Kui inimene on oma äriidee enda jaoks läbi mõelnud, teinud esmased tulu- ja kuluarvestused, mõelnud, kes on kliendid ja konkurendid, ning jõudnud järeldusele, et asjaga on mõtet tegeleda, siis on järgmine samm registreerida firma, milleks saab samuti raamatust nõu.
Siin on ka paljude ettevõtjate kogemused ja soovitused, kuidas oma äriga läbi lüüa. Edukast firmast on nende hinnangul vaid 20% äriidee teene, 80% aga selle teostus - oluline on leida nüansid, mis eristavad firmat teistest omataolistest.