Väike taskuraamat: “How To Impress Estonians?” ehk “Kuidas üllatada eestlasi?” tutvustab humoorikal moel Eestit ja eestlasi ja annab võimaluse õppida mõned olulised eestikeelsed väljendid. Raamatukesest leiab ka olulisi fakte Eesti elu ja majanduse kohta.
Taskuraamat mahub kenasti pintsaku taskusse ja käekotti.
Taskuraamatuke on tore ja praktiline kingitus kohtumisel välismaalastega konverentsidel jm, hea põhjus "small talki" e vestluse alustamiseks, sobib kinkimiseks turistidele ja sõpradele, kes Eestisse huvireisile tulevad või kellele külla minnakse. Hea kaasa võtta välispuhkusele.
Raamatu viimased lehed tühjad ja sinna saab kinkija kirjutada oma sõnumi, kontaktid või kleepida enda visiitkaardi. Raamatu uus omanik saab tühjadele lehtedele kirjutada eestlaste kontakte.
Viimasele lehele saab kleepida reklaami, mis raamatukese seinale riputamisel nähtav on. Raamatu üle andmisel tuleks näidata, kuidas raamatuke seinale/ stendile riputada:
„Pane see oma unisuste tahvlile, et Sa seda ikka iga päev näeksid!“
Katrin Aedma: “Olen aastakümneid üle maailma ringi rännanud, osalenud suurtel rahvusvahelistel konverentsidel ja koolitustel, ise koolitanud, käinud kohalikel külas ja mitmel maal lausa pikemalt elanud. Olen esindanud Eestit nii JCI Estonia asepresidendi kui Eesti Selts Norras juhatuse liikmena. Minu kogemus näitab, et Eestist teatakse maailma mastaabis siiani küllalti vähe ja kui teatakse, siis samastatakse tihti Venemaaga. Taskuraamatuke: „How to Impress Estonians?“ ehk „Kuidas üllatada Eestlasi?“ sündis vajadusest end kuidagi kiiremini ja lihtsamalt arusaadavaks teha – mis maa on Eesti ja mis rahvusest ma olen. Taskuraamatuke aitab saada kiire ülevaate sellest, kus ja mis on Eesti ja on eelsoojenduseks Eesti avastajatele.
Iga eestlane on Eesti visiitkaart ja inimestel on komme üldistada, seega igaüks saab kujundada positiivse maine oma riigile ja rahvale, sest hiljem toetab see maine tema ja tema laste toimetulekut välisriigis. Taskuraamatuke: „How to Impress Estonians?“ annab võimaluse kasvatada Eesti rahvusvahelist tuntust, luua positiivsed mainet ja õpetada eesti keelt.”