- Mis eristab suurepärast ettevõtet teistest, lihtsalt headest ettevõtetest?- Millised on tingimused, mis võimaldavad ettevõttel muutuda heast suurepäraseks?- Mida peaksid silmas pidama head või isegi tagasihoidlikud ettevõtted, et areneda suurepäraseks? Neile küsimustele vastuse leidmiseks analüüsis autori poolt juhitud uurimisgrupp enam kui 500 USA edukaimat ettevõtet. Kõigi firmade hulgast jäid sõelale 11 ettevõtet, mis olid oma tööstusharu keskmisest vähemalt kolm korda paremad ja hoidsid seda taset järgemööda 15 aasta jooksul. Et välja selgitada nende edu saladus, püüti teada saada, mis on nendes ettevõtetes erilist ja ühist. Võrdluseks valiti tuntud ja head, kuid mitte üliedukad firmad: Coca-Cola, Intel, General Electric jt. Raamatut soovitab koolitusfirma Vain SMD juht Peep Vain, kelle arvates toimivad raamatu ideed väga hästi ka Eesti kontekstis, ja seda nii suurtes kui väikestes organisatsioonides.