Väga põhjalik ja väga praktiline raamat persoonibrändi teadlikuks loomiseks. Leian et raamatus on väga heas tasakaalus teoreetiline, juhendav pool aga ka väga suurel määral praktiline läbimõtlemise ja planeerimise osa, mis on minu arust selle raamatu trumbiks. See kindlasti ei ole üks nendest raamatutest, mis on täis teooriat, mida on huvitav korraks lugeda, et nädal hiljem kõike unustada. Teemasid on väga palju, mida (hea) brändi kujundamisel vaja arvesse võtta ja selle raamatuga saab seda kõike samm-sammu haaval koos autorite juhendamise ja abiga ära teha. Niiviisi ei ole see ettevõtmine ühe suure ampsuna kurgus kinni :) Soovitan soojalt raamatut kõikidele kes tahavad teadlikumalt oma brändi looma hakata või ka olemasoleva brändi lihvida. Saab palju mõtteid ja ideid, ning õigeid küsimusi millele vastuseid otsima hakata.