Õppekaardid Eestis kasvavate marjade ja puuviljade tundmaõppimiseks. Kaartide esiküljel on vilja pilt koos nimega. Tagaküljel on taime ja selle vilja kohta käiv informatsioon.
TRÜKITUD VEEKINDLALE KIVIPABERILE
Komplektis sisaldub
25 marjade ja puuviljade õppekaarti (õun, pirn, ploom, hapu kirss, aedvaarikas, aedmaasikas, karusmari, punane sõstar, must sõstar, valge sõstar, harilik mustikas, harilik pohl, jõhvikas, rabamurakas, põldmurakas, astelpaju, aedmurakas, metsmaasikas, mets-kibuvits, must aroonia, pihlakas, ebaküdoonia, kreek, viinamari, murel)
Mäng "Kogu kaarte"
Kaartide tagaküljel on iga taime kohta toodud välja huvitavaid fakte, sh numbrilised näitajad nagu taime kõrgus, vilja veesisaldus, kaloreid ja suhkruid 100g kohta. Nende numbritega saab mängida vahvat mängu, et info veelgi kiiremini selgeks saaks.
Vanus: 4+
Mängijate arv : 2-6
Mängu käik:
Kõik kaardid jagatakse mängijate vahel võrdselt ära. Kui kaarte võrdselt ei jagu, jäetakse ülejäänud kaardid juhuslikult kõrvale.
Alustab noorim mängija. Mäng käib päripäeva. Alustav mängija valib ühe kaardi, mida esialgu teistele ei ütle ja lausub tagaküljel oleva ühe numbrilise karakteristiku -taime kõrgus, vilja veesisaldus, kaloreid 100 g kohta või suhkruid 100 g kohta. Karakteristiku numbriline väärtus jäetakse esialgu ütlemata. Seejärel valivad ülejäänud mängijad samuti käest ühe kaardi. Kõik mängijad käivad kaardi korraga keskele ning see mängija, kelle kaardil oli nimetatud karakteristik kõige suurema väärtusega, saab kõik kaardid endale. Kaardid asetatakse mängija ette maha ja järgmistes ringides neid uuesti kasutada ei saa.
* Numbrivahemike puhul vaadatakse suurimat numbrit.
* Juhul, kui suurim number eri mängijate kaartidel kordub, jagatakse kaardid võrdselt nende mängijate vahel ära. Kui kaardid võrdselt ei jagu, jäetakse järelejäänud kaardid mängust välja.
Seejärel on kord järgmise mängija käes, kes valib ühe kaardi ning karakteristiku, mille põhjal kaarte võrdlema hakatakse.
Mängu käigus tehakse nii mitu ringi, kui palju mängijatel kaarte käes oli. Võidab see, kelle ees laual on mängu lõpuks kõige rohkem kaarte.
Arendatud ja toodetud Eestis