Mängijate arv: 3–8 | Mängu kestus: 20-30 min | Vanus: 14+
Komplekti kuuluvad:
• täispuhutav Ants;
• 110 ülesandekaarti;
• punktitabelid;
• üks parandamise kleebis.
Ettevalmistavad tegevused
Puhuge Ants suu või (elektri)pumbaga täis. Ärge puhuge Antsu täiesti täis, vaid veenduge, et
tema käsi ja jalgu saaks lihtsasti painutada. Kirjutage punktitabelisse kõigi mängijate nimed, et
seisu üle järge pidada. Otsustage, kumba kaardi poolt kasutada: rohelist või kollast.
Mängu käik
Segage enne mängu alustamist kaardid läbi. Alustab noorim mängija. Mängi enne 45 sekundi
otsasaamist ette võimalikult palju kaarte. Loe allajoonitud tekst kõva häälega ette, näiteks „Mida
me järele teeme?” või „Mis spordialaga Ants tegeleb?”, ja mängi (häält tegemata) koos Antsuga
kaardil kirjutatu ette, kuni keegi selle õigesti ära arvab. Sulgudes olevat teksti ei pea ära arvama.
Mängija, kes pakub õige vastuse, saab kaardi endale. Kui 45 sekundit on läbi, loevad kõik oma
kaardid kokku. Kaartide arv tuleb kirjutada punktitabelisse.
Mängija, kes kaarte ette mängis, saab iga kaardi eest ühe punkti. Kirjuta see number
punktitabelisse. Nüüd on järgmise mängija kord Antsuga kaarte ette mängida.
Esimene ring saab läbi, kui kõik mängijad on näidelnud.
NB! 4. ringis teenib iga mängija iga kaardi eest 2 punkti.
Kuidas võita?
Mängu võidab mängija, kellel on pärast 4. ringi kõige rohkem punkte.
Meeskonnad
Teil on mängus üle 5 mängija? Mängige kahe meeskonnana. Meeskonnad
mängivad kordamööda, püüdes 45 sekundi jooksul ära arvata võimalikult
palju kaarte. Kui mängukord on teise meeskonna käes, ei tohi sina vastuseid
pakkuda. Võidab meeskond, kellel on pärast 4. ringi rohkem punkte.