Kuidas värvata ja hoida parimaid inimesi?

0 viiest
Hinda
Toode on läbimüüdud!
Kui majandus teeb kiireid muutusi ja rahulikust perioodist saab “üleöö” kriisiaeg, siis on efektiivne värbamine ja talentide hoidmine muutunud määrava tähtsusega oskusteks. Enamik firma omanikke ja personaliosakonna juhte näevad aga suurt vaeva, et leida parimad inimesed õigetele töökohtadele.

See on raamat värbamise ja personalitöö parimatest lahendustest nii rahulikul kui kriisi ajal. Põhiprintsiibid, mida on õpetanud rohkem kui 7000 isiklikult läbi viidud töövestlust ning 250 erinevat värvatud ametikohta, on tugevaks vundamendiks igale ettevõttele!
Ketlin Kasakul on vaatamata oma noorusele juba enam kui 10-aastane töökogemus personalitöös ja värbamises. Ta on konsulteerinud, olnud strateegiline HR-partner ja värbamisagent mitmetele suurettevõtetele. Lisaks lennukale karjäärile personalitöös on tal ka pikaajaline ettevõtluskogemus. Tänu sellele mõistab ta eriti hästi, milliste väljakutsete, probleemide ja muredega ettevõtjad, juhid ja omanikud värbamises ning HR’s silmitsi seisavad.




May-Liis Musting, SEB panga Balti riikide personaliosakonna juhataja
Ketlin Kasak on kokku kirjutanud hindamatu väärtusega raamatu. Ta on oma isiklikud pikaajalised kogemused kirja pannud ja ära kirjeldanud lihtsal ning detailsel viisil, muutes raamatu siiraks, emotsionaalseks ja samal ajal väga professionaalseks. Tänu kogemustele teab Ketlin täpselt, milliste protsesside ja tegevustega peaksid juhid arvestama kõiges, mis puudutab organisatsiooni kõige kallimat vara – töötajaid.

Dmitri Reeva, AS Norma tootmisjuht
Tegemist on detailse ja mahuka juhendiga, mis sisaldab nii teooriat kui ka päriselulisi praktilisi näiteid. Tänu mitmekesisusele on raamat heaks spikriks nii juhile kui ettevõtjale personalitöö ja värbamise valdkonnas, vastates mitmetele olulistele „miks“- küsimustele.

Janek Sirg, Hansavest OÜ asutaja ja omanik
Kui tegevjuht või keskastmejuht raamatus välja toodud nõuandeid ellu viima hakkab, siis lähevad kindlasti organisatsioonis asjad paremaks.
Toode on läbimüüdud!