Briti paviljoni uhke avaüritus Veneetsia biennaalil pakub aukonsul Nathan Sutherlandile suurepärase võimaluse Proseccot nautida ja kunstimaailma suurkujudega kohtuda. Ent pidulik meeleolu katkeb hetkega, kui installatsiooni purunemine lõpeb maailmakuulsa kunstikriitiku õõvastava surmaga. Pealtnäha traagilise õnnetusena paistnud juhtum omandab kurjakuulutavama tähenduse, kui ohvri taskust leitakse postkaart Olovernese pead maha raiuvast Juuditist. Ohvrite arv kasvab peagi, sest kolme järgneva postkaardi surmaennustused lähevad kiiresti täide. Kui aga mõistatust lahendama asunud Nathan saab surmailmutust kujutava postkaardi, algab mõrvari tabamiseks võidujooks ajaga. Tegelastega peab igal hetkel sammu Veneetsia kogu oma kauniduses ja kunstirikkuses. Philip Gwynne Jones on sündinud 1966. aastal Lõuna-Walesis. Ta elas ja töötas mitmel pool Euroopas, kuni asus 1990ndatel elama Šotimaale. 1994. aastal suundus ta Itaaliasse, kus töötas esmalt mõnda aega Frascatis Euroopa Kosmoseagentuuris. Praegu töötab Philip õpetaja, kirjaniku ja tõlkijana ning elab Veneetsias. „Krimiromaan tundliku maitsega nautlejatele: Veneetsia, ooper, renessansikunst, hea toit ja vein …” – The Crime Warp „Mänguline lugu, mida vahendab vaimukas ja kaasahaarav jutustaja … Sama veneetsialik kui Bellini maal (või klaas Bellini kokteili).” – Gregory Dowling, inglise kirjanik ja akadeemik Veneetsias