Ideed ja tooted, sõnumid ja käitumisviisid levivad täpselt nagu viirused. Parim viis mõista moevoolude sündi, kuritegevuse lainelist tõusu, tundmatute raamatute tõusmist bestselleriteks, suitsetavate teismeliste arvu kasvu, kuulujuttude fenomeni või lugematul arvul muid müstilisi muutusi, mis meie igapäevast elu ilmestavad, on mõelda neist kui epideemiatest.
Läbimurdepunkt on see maagiline hetk, mil idee, trend või ühiskondlik käitumine ületab teatud läve, kaldub ja hakkab levima kui kulutuli. Nii nagu üksainus nakatunud inimene on võimeline algatama gripiepideemia, suudab ka väike, kuid täpselt sihitud lüke põhjustada moevoolu, uue toote populaarsuse või kuritegude määra järsu alanemise. Malcolm Gladwell, kes uurib läbimurdepunkti fenomeni ning heidab sellele teravmeelselt valgust, muudab juba praegu viisi, kuidas inimesed kogu maailmas toodete müümisele ning ideede levitamisele lähenevad.