Lehekülgi: 320 Mida teha selleks, et astuda Airbnb, WeChati või Slacki edulugude jälgedes? Hoffman ja Yeh väidavad, et tänapäeva keskkonnas on välkkasvu agressiivne kasvustrateegia võtmetähtsusega element, mis aitab äri kiirelt üles ehitada. See kujutab endast rida tehnikaid, mis võimaldavad nii idufirmadel kui ka juba kanda kinnitanud äridel rekordilise ajaga turul tooni andvaid ettevõtteid luua. Välkkasvu taga seisavad kiire kasvu taganttõuke ja ohjes hoidmise strateegiate ning tehnikate kogum, mis seavad ebamääraste väljavaadetega keskkonnas efektiivsuse asemel esikohale kiiruse. Välkkasv eeldab küll hüperkasvu, kuid on enamat kui tuim „kasva kähku suureks“ plaan. See nõuab sihikindlaid ja eesmärgipäraseid valikuid, mis ei pruugi olla traditsioonilise ärimõtlemise seisukohalt sugugi loogilised. Lisaks on vaja langetada raske otsus: kas võtta välkkasvu näol juurde veel üks risk ja teha enda elu ebamugavaks või leppida veelgi suurema riskiga jääda kaotajaks, sest konkurendid välkkasvavad esimesena. Raamatu kirjutamisel suhtlesid autorid sadade tegevjuhtidega, sealhulgas nendega, kes tüürivad maailma kõige väärtuslikumaid ettevõtteid, nagu näiteks Facebook, Alphabet (Google), Netflix, Dropbox, Twitter ja Airbnb. Ehkki nende lood mitmeski aspektis varieeruvad, on neil kõigil üks ühine joon: äärmuslik, kohmakas, riskantne, ebaefektiivne ja kompromissitu arusaam kasvust. Autorid selgitavad üksipulgi lahti, kuidas välkkasv käib ning millal ja miks seda teha. Lisaks sisaldab raamat ettevõtete lühiprofiile, mis pakuvad põhjalikumat konteksti. Aken tegutsemiseks võib olla ahtake ja sulguda ruttu, hoiatavad autorid. Isegi mõni kuu kõhklemist võib tähendada seda, et juhtpositsiooni asemel tuleb võtta sisse rabe tagaajaja roll.