Kas avastad tihti, et oled jõudnud kurnava segaduseni, kui oled proovinud infot ritta seada või korrastada? Kas leiad end mõttelt, et tegelikult saanuks otsuse teha palju kiiremini ning vähema energia- ja ressursikuluga, kui oleksid küsinud endalt ja teistelt õigeid küsimusi?
Kas kahtled sageli mõnes enda või teise tehtud otsuses ja ei tea, kuidas seda kahtlust väljendada? Kas oled märganud, et kui otsus on edastatud, saadakse selle sisust vahel lausa diametraalselt erinevalt aru?
Strateegilise süžee mudel, mida selles käsiraamatus tutvustatakse, on lihtne ja praktiline vahend, mis aitab vältida nendesse lõksudesse sattumist. Autor viib aastakümnete jooksul kogutud globaalsed juhtimiskogemused kokku jutuvestmise iidsete saladuste ning enim levinud konsultatsiooni tööriistade tarkustega.
Raamatu raamistik on laia kasutusalaga – seda saab rakendada nii tööl kui ka eraelus. See aitab parandada teabe struktureerimise oskust, tõsta otsuste kvaliteeti ning tagada, et teavitad teisi oma otsustest selgelt ja üheselt mõistetavalt. Seda raamistikku kasutavad sajad juhid üle kogu maailma, nii nimekates Fortune 500 kui ka väikeettevõtetes.
„Otsustamise käsiraamat“ on hindamatu kaaslane juhtidele ja poliitikutele, kes peavad iga päev tegema loendamatuid otsuseid ja neid teistele arusaadavalt tutvustama.