Otse lehe sisu juurde

Lugude rääkimise kunst

Kuidas tõestisündinud lood panevad organisatsiooni elama. Juhtimiskonverentsi raamatukogu

Kirjastus
Hermes
Autor
Matts Heijbel
Tõlkinud
Epp Velbri
Toimetanud
Tänis Arro
See raamat on lugude rääkimisest. Igasuguse kultuuri - ka organisatsioonikultuuri - kandjaks on muuhulgas lood, mida inimesed üksteisele räägivad. Iga ühingu - olgu selleks siis äriühing, mittetulundusühing või ka riik - identiteet ja ajalugu on nendes lugudes, mida inimesed üksteisele räägivad. Ja veelgi tähtsam - selles, milliseid lugusid ja kuidas räägitakse, on ka tuleviku võti. Mida silmapaistvam organisatsioon, seda rohkem on lugusid, mida temast rääkida. Iga organisatsioonikultuuri huviline teab rääkida mitmeid lugusid Ikeast, teame lugu sellest kuidas Hewlett & Packard sai alguse kuskil garaažis või kuidas loodi Body Shop. Mida neid lugusid edasi rääkivad inimesed enamasti ei tea, on sihipärane töö, mida edukad organisatsioonid teevad selleks, et neid lugusid üldse räägitaks. Inimestele meeldib lugusid rääkida ja seda on vägagi võimalik ära kasutada - edukad organisatsioonid suunavad ja õhutavad lugude kogumist ja levitamist. Ja muidugi nad valivad lugusid, mida enda kohta levi

    Jaga

    Spetsifikatsioonid

    Tootekood
    0238969
    Kirjastus
    Ilmumisaasta
    2011
    Mõõdud
    145x200
    Leheküljed
    240
    Ribakood
    9789949908769
    Tõlkinud
    Toimetanud

    Kategooria Top 10

    Sama hinnaga