Sotsiaalseosega turundust võib defineerida kui strateegilist positsioneerimis- ja turundusvahendit, mis seob firmat või brändi teatud ühiskondliku ehk sotsiaalhuvi või -probleemiga vastastikuse kasusaamise eesmärgil. Sotsiaalseosega turundus võib parandada ettevõtte mainet, tõsta bränditeadlikkust, kasvatada kliendilojaalsust, edendada müüki, toota pressikajastust ja veel palju muud. Raamat selgitab sotsiaalseosega turunduse kontseptsiooni ja selle kohta brändifilosoofia kontekstis. Illustreeritud asjakohaste juhtumikirjeldustega, näitab "Hingega bränd" võimalust, kuidas turundajad saavad rakendada sotsiaalseosega turunduse jõudu toote, teenuse või korporatiivse brändi edendamisel.
Toode on läbimüüdud!
Jaga
Raamatu formaat
Pehmekaaneline
Autor
Hamish Pringle, Marjorie Thompson
Tõlkinud
Katrin Hallik, Pia Kurro
Toimetanud
Heli Vahing, Rene Tendermann
Alapealkiri
Kuidas sotsiaalseosega turundus kujundab brände